– 24/7 helpdesk –

24/7 helpdesk

Virksomheder i dag er klar over at en helpdesk funktion ikke kun er ressource krævende, men også svær at bemande med det rette personale, når der er tale om assistance med kompetence krævende applikationer.
 
Vi matcher vores levering til Jeres behov, ligemeget om der er tale om applikations support eller problemer med en af Jeres computere og mobile enheder.
 
Klik her for at komme i kontakt med og sende os en besked.
server

Operativsystemer

Her er en oversigt over de områder, hvor vi kan gøre en forskel for Jeres virksomhed.

Telefonisk support i forbindelse med fejlmeldinger på;

  • Windows OS
  • Linux OS
  • Apple iOS
  • Mobil enheder såsom iPhone, iPad, Windows og Android

Det kommer jo helt an på hvilken kombination af udstyr vores kunder ønsker vi skal yde support på, i forbindelse med den indgåede 24/7 helpdesk aftale.

 

linux
Microsoft_logo
Apple_logo

 

Løsninger

Vi løser opgaver indenfor følgende områder via en serviceaftale indgået imellem Jer og os.

  • Teknisk support i forbindelse PC, Mac og mobile enheder
  • Installation og opsætning af PC, Mac og mobile enheder
  • Applikations support, herunder Microsoft Office, Google Office mv.
  • Software as a Service (SaaS) support, herunder e-mail, mobilitets services mv.

Måden vi arbejder på er, at vores teknikere anviser klient software som brugeren downloader til sin egen computer, hvorefter vi remote overtager den nødstedte enhed, forudsat at der er adgang til internettet.

 

Fordele

Her er et overblik over nogle af de fordele man opnår i forbindelse med en 24/7 helpdesk aftale.

  • Professionel teknisk assistance og support
  • Besparelse i forhold til egen bemanding af servicedesk funktion
  • 24/7/365 åben teknisk afdeling efter aftale
  • Fleksibel medarbejder løsning uden udgifter til sygdom, ferie og andre sociale ydelser

 

Teknisk hardware support

Er der tale om en decideret fejl på udstyret, der skyldes hardware eller operativsystemet er uvirksomt, kan vi tilbyde on-site service.

Dette løser vi enten ved selv at køre frem til det sted enheden befinder sig på, eller modtagelse af enheden på vores lokation, for hvilket vi fakturerer i forhold til brugt tid og kørsel i henhold til serviceaftalens generelle betingelser og aftalte priser for samme.

 

Kontakt os helt uforpligtende

Ring på +45 – 70 22 00 25 eller kontakt os online, og hør nærmere om de muligheder vi kan tilbyde Jeres virksomhed. Vi tilbyder at mødes helt uforpligtende og lytte til Jeres tanker og ønsker til outsourcing af Jeres servicedesk funktion.

Klik her for at komme i kontakt med og sende og os en besked.

Læs mere

Consulting
Få et overblik over de forskellige serviceydelser vi tilbyder vores klienter

Rådgivning
Læs om hvorledes vores konsulenter rådgiver vores klienter indenfor ISO/IEC 27001 ISMS implementering og it-sikkerhed

Projektledelse
Vores konsulenter er certificerede projektledere indenfor Six Sigma, PRINCE2 og Lean med fokus på forberedelse af dokumentation mod en ISO/IEC 27001 ISMS it-sikkerheds revision

ITSM services
Ved brug af vores IT Service Management (ITSM) services kan Jeres virksomhed leje en professionel IT chef uden social omkostninger

Service Delivery Management
Enterprise Hosting kunder fortjener en Service Manager, der fortæller dem alt om deres driftsforhold

Kontakt NetQuest ®

Telefon: +45 - 70 22 00 25
E-mail: info@netquest.pro

NetQuest ApS
Herstedvang 8
DK-2600 Albertslund
Denmark