– 24/7 drift og overvågning –

24/7 drift og overvågning

Det er trist når de bedste tekniske ressourcer i virksomheden er trætte og uoplagte, idet de deltager i en 24 timers vagt.
 
Her kan outsourcing være svaret, der giver både friske medarbejdere om dagen og uden for normal åbningstid.Hvis I derfor går og overvejer outsourcing af Jeres 24/7 drift og overvågning, kan vi hjælpe Jer godt igang og overtage den opgave.
 
Kontakt os for et møde om outsourcing af 24 timers vagten.
network-monitoring

Løsninger

Her er nogle af de ting vi kan tilbyde at overvåge for Jer, udover at vi også kan agere Jeres 24/7 helpdesk, der også er en af vores specialist ydelser og services.

  • 24/7/365 overvågning af netværksnoder, såsom routere, switche, firewalls, cache servere, loads balancers mv.
  • 24/7/365 overvågning af applikationer og special check mod specifikke enheder og løsninger
  • 24/7/365 overvågning af kommunikationslinier, herunder krypterede VPN linier punkt til punkt
  • 24/7/365 overvågning af netværk, workstation og server sikkerhed

Læs hertil mere om vores 24/7 helpdesk services her.

 

Services

Vi tilbyder at assistere med følgende services, som man kan vælge fra og til efter behov.

  • Overvågning og monitorering af netværk, services og applikationer
  • Analyse og dokumentation af årsager til fejl
  • Fejludbedring ved nedbrud på servere og services
  • Genstart og reboot service
  • Failover imellem Cloud services og servere
  • Sikkerhedspatchning
  • Backup

Vores services kan kobles ind i en allerede eksisterende løsning, eller implementeres sammen med opsætning af en eller flere nye servere og services.

Hvis der er behov for at kombinere drift af udstyret i Jeres eget datarum, med en eller flere servere placeret ude på internettet i en Cloud løsning, kan vi også være behjælpelige med at servicere og tage ansvar for disse, efter præcis samme metodik.

Læs mere om vores Cloud Support Services ved at klikke her.

 

Reaktion og opfølgning

Vores tekniske specialister kan assistere med følgende action og service ydelser.

  • Teknisk monitorering og måling hvert minut, herunder specialmålinger og automatiserede agentbaserede reaktions handlinger indbygget indenfor første 15 minutter
  • Menneskelig reaktionstid indenfor 15 minutter fra et problem opstår, såfremt problem overstiger 10 minutter inden løsning og agentbaseret reaktion ikke har løst opgaven tilfredsstillende
  • Incident Report udarbejdelse til alle Enterprise Hosting kunder, der fremsendes ved alle fejl over 15 minutters varighed
  • Tilkald af applikations specialister, hvis normal genstart af services og applikation ikke virker efter hensigten
  • Opfølgning fra tekniske specialister når fejl udbedring har fundet sted, således at det sikres at fejl er rettet tilfredsstillende

 

Service Delivery Management (SDM)

Alle vores Enterprise Hosting kunder får automatisk tilknyttet en Service Delivery Manager, der sikrer at der altid udarbejdes en Incident Report, hvor alle fejl over fx. 15 minutters varighed beskrives i detaljer, hvor både årsag og konsekvens afdækkes.

Hertil afholdes regelmæssige møder imellem den tilknyttede Service Delivery Manager og kunden, således at eventuelle problemstillinger og nye tiltag kan vendes grundigt inden iværksættelse.

Klik her for at læse mere om vores Service Delivery Management services.

 

Mød os helt uforpligtende

Vi byder alle virksomheder velkommen til at kontakte os for at afholde et helt og aldeles uforpligtende møde, hvor vi kan komme og høre omkring Jeres tanker og ønsker, hvorfra vi kan bibringe vores tanker hertil.

Kontakt os endelige på telefon +45 – 70 22 00 25, eller ved at udfylde vores online kontakt formular, ved at klikke på nedenstående link. Vi kontakter Jer hurtigst muligt herefter.

Klik her for at kontakte og sende os en besked.

Læs mere

Consulting
Få et overblik over de forskellige serviceydelser vi tilbyder vores klienter

Rådgivning
Læs om hvorledes vores konsulenter rådgiver vores klienter indenfor ISO/IEC 27001 ISMS implementering og it-sikkerhed

Projektledelse
Vores konsulenter er certificerede projektledere indenfor Six Sigma, PRINCE2 og Lean med fokus på forberedelse af dokumentation mod en ISO/IEC 27001 ISMS it-sikkerheds revision

ITSM services
Ved brug af vores IT Service Management (ITSM) services kan Jeres virksomhed leje en professionel IT chef uden social omkostninger

Service Delivery Management
Enterprise Hosting kunder fortjener en Service Manager, der fortæller dem alt om deres driftsforhold

Kontakt NetQuest ®

Telefon: +45 - 70 22 00 25
E-mail: info@netquest.pro

NetQuest ApS
Herstedvang 8
DK-2600 Albertslund
Denmark